بازسازی آپارتمان

در بازسازی آپارتمان ها ایجاد نشاط و زیباسازی محیط در الویت می باشد. که مراحل کلی آن به صورت اجمالی به حضورتان تقدیم می گردد.

  • بازدید و انعقاد قرارداد

با درخواست مشتری ، قبل از هرگونه اقدام ، از ملک مورد نظر بازدید به عمل می آید و پس از بررسی های اولیه و انتخاب آپشن ها توسط مشتری ، قرارداد فیمابین منعقد می گردد.

  • تهیه نقشه معماری و تأسیساتی

پس از بازدید از بنا ، طراحی ها با توجه به درخواست مشتری با درنظر گرفتن مقاومت سازه و پایداری آن انجام می شود ، ارائه چندین مدل پلان معماری جزء خدمات ما محسوب شده و شما جهت انتخاب محدودیت نخواهید داشت. قابل ذکر است پلان شما مخصوص شما طراحی شده و پلان تیپ به حساب نمی آید.

  • تخریب و اعمال تغییرات در فضابندی

اگر متقاضی درخواست تغییر در  اندازه  فضاها ، مثلا اضافه کردن یک فضای مرده به سالن یا کم یا زیاد کردن اتاق خواب و یا تغییر در فضای حمام و سرویس بهداشتی را داشته باشد در این مرحله اقدام می گردد.

  • نوسازی و تغییر در تأسیسات

با توجه به نوع بازسازی  این مراحل می تواند پیش تر و یا در مراحل بعدی تر انجام شود. که با توجه به نیاز ، اگر نوسازی تاسیسات برای اجرای یک تاسیسات جدید یا اعمال تغییرات در تأسیسات قبلی باشد در این مرحله انجام می گیرد.

  • عایق کاری

در سازه های امروزی عایق کاری نقش مهمی برای رفاه حال ، امنیت و آرامش مردم دارد. که در این مرحله عایق کاری های مورد نیاز انجام می شود. مانند عایق صوتی ، عایق حرارتی ، عایق رطوبتی و…

  • اجرای دکوراسیون داخلی

دربازسازی می توان گفت یکی از بخش های بسیار مهم این بخش است به دلیل این که ظاهر و زیبایی کار در این مرحله مشخص می شود که با توجه به رده بندی و تنوع کالایی که ما به مشتریان ارائه داده و تجاربی که داریم یک انتخاب درست انجام شده و این مرحله که شامل کاشی کاری ، سرامیک ،گچ ،نصب درب ،پنجره ها، دکور ، کمد ، کابینت ، کاغذ دیواری ،کفپوش ، پارکت و… است انجام می شود.

  • نصب تجهیزات و لوازم بهداشتی

نصب تجهیزات بهداشتی از جمله شیرآلات توالت فرنگی ، روشویی ، وان ، سونا ، جکوزی ، استخر و… را  بر اساس رده بندی متنوع و با لوکس ترین برند ها ارائه می دهیم.

  • راه اندازی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی

بسته به شرایط و مکان پروژه و همچنین زمان اجرای آن متفاوت است. این تجهیزات شامل چیلر ، پکیج ،اسپیلت و… می باشد.

  • تحویل موقت

فرایندی است که طی آن پروژه اجراشده مطابق نقشه ها ، و طرح های تایید شده ، با حضور پیمانکار ، ناظر و کارفرما مورد بررسی قرار می گیرد و موقتا تحویل کارفرما می گردد.

  • تحویل قطعی

پس از رفع نواقص احتمالی که در صورت جلسه تحویل موقت به امضاء طرفین رسیده ، پروژه به صورت قطعی به کارفرما تحویل داده می شود.

اشتراک گذاری این پست در
اطلاعیه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی سایه بون، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *