درباره برند آرمان تاپ ArmanTop

آرمان تاپ با الهام از جواهرات شیشه ای و سنگ های قیمتی , شروع به تولید سنگ های نیمه قیمتی توسط یک دستور العمل شیمیایی خاص زد که این شیشه های کریستالی در حقیقت با ذوب کردن مخلوطی از شن و ماسه کوارتز, منیزیم, پتاس و سودا در دمای بالا و نوعی اپوکسی تولید می شوند.

بسیاری از خواص اپوکسی‌ها را می‌توان تغییر داد، برای مثال اپوکسی‌های پرشده از نقره که رسانایی الکتریکی خوبی دارند یا اپوکسی پرشده از روی که مقاومت خوردگی خوبی دارد یا مخلوط آن با ریز الیاف‌های کربن آن‌ها را رسانا می‌کند نیز وجود دارد و این در حالی است که اپوکسی خالص عایق الکتریکی می‌باشد.

رزین اپوکسی از تکپارها که مولکول های واحدی هستند و از به هم پیوستن آنها بسپارها یا همان پلیمر ها که مولکول های بزرگ را تشکیل می دهند.

برای ایجاد این شیشه های کریستال که به راحتی اجازه عبور نور از خود و شکل گیری یک طیف رنگین کمانی را می دهند از این ترکیبات به اندازه خاص استفاده می شود.

مردم دوست دارند زیورالات با سنگ های خاصی داشته باشند, اما این سنگ ها آنقدر گران است که شاید بیشتر انسانها در تمام زندگی خود, فرصت داشتن یک سنگ واقعی گرانقیمت را هم به دست نیاورند». به همین جهت این سنگ های نیمه قیمتی امکانی را فراهم میکند تا سنگ هایی مشابه سنگ های اصلی و کمیاب تولید شوند و زیورالات دلخواه را با قیمت بسیار کمتر در دسترس عموم مردم قرار گیرند.

اشتراک گذاری این پست در
اطلاعیه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی سایه بون، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

درباره برند سواروفسکی Swarovski

سواروفسکی (به انگلیسی: Swarovski) یک شرکت اتریشی سازنده شیشه-کریستال‌های تزئینی، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است که در سال ۱۸۹۵ توسط دانیل سواروفسکی تأسیس شده‌است. سواروفسکی علاوه بر تولید…

اشتراک گذاری این پست در

فیروزه کوبی

فیروزه کوبی یا فیروزه نشانی، هنری است که در طی آن فیروزه های ضایعاتی ناشی از تراش فیروزه به نحو جالب و…

اشتراک گذاری این پست در

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *