حقیقت در مورد وبلاگ نویسی کسب و کار

وبلاگ نویسی تجاری چیست؟

وبلاگ نویسی کسب و کار به همان اندازه صفحات زرد برای بازاریابی مشاغل ضروری است. وبلاگ کسب و کار یک کانال بازاریابی است که به کسب و کارها کمک می کند تا قابلیت مشاهده آنلاین ، آگاهی از برند ، مشترکین وبلاگ و حمایت از رشد تجارت را افزایش دهند.

به یاد می آورید که چه زمانی وبلاگ ها در LiveJournal خلوت بودند و مختص مکان های شیطانی بودند؟ خوب ، آن روزها گذشته است زیرا وبلاگ نویسی برای تجارت به اصلی ترین استراتژی بازاریابی تبدیل شده است.

وبلاگ نویسی کسب و کار به همان اندازه صفحات زرد برای بازاریابی یک تجارت ضروری است و اگر هنوز این روش را قبول نکرده اید ، ممکن است برای رقبای خود در معرض آسیب جدی باشید.

خوشبختانه برای شروع کار خیلی دیر نیست. در این مقاله ، همه چیزهایی را که باید بدانید برای جبران وقت از دست رفته و شروع بلافاصله وبلاگ نویسی برای کسب و کار ، گردآوری کرده ام.

حقیقت در مورد وبلاگ نویسی کسب و کار

با پرتاب اطلاعات متناقض (و نظرات) مختلف ، دشوار است که بدانیم واقعاً از وبلاگ نویسی برای تجارت چه انتظاراتی باید داشته باشیم.

وبلاگ نویسی تجاری به سرعت پیشرفت کرده و بسیاری از اطلاعاتی که به صورت آنلاین می یابید به راحتی منسوخ شده اند ، حتی اگر از نظر فنی درست چند سال پیش باشد.

به عنوان مثال ، در سال 2011 ، قبل از اینکه وبلاگ نویسی کاملاً به عنوان یک روش قانونی بازاریابی برای مشاغل پذیرفته شود ، نکات روزانه وبلاگ 6 حقیقت زشت درباره وبلاگ نویسی را به اشتراک گذاشت.

در آن زمان ، همه آنها نکات معتبری برای در نظر گرفتن بودند ، اما همانطور که با گذشت زمان انتظار می رفت ، بسیاری از آنها غیر واقعی شده اند.

این شش گزاره بیانگر باورهای رایج (و باورهای غلط) است که امروزه نیز وجود دارد. برای کسانی که تازه وارد این رسانه شده اید ، بگذارید چند دقیقه وقت بگذاریم تا رکورد مربوط به هر یک را مشخص کنیم.

این مقاله بخشی از مرکز “بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی” در گلچین IMPACT است. این مرکز به شما کمک می کند تا با اصول وبلاگ نویسی برای تجارت و بهترین روش ها برای تولید محتوای شگفت انگیز آشنا شوید.
“دروغ زشت شماره 1: وبلاگ نویسی کسب و کار آسان نیست”

وبلاگ نویسی از این نظر آسان نیست که نتایج به زودی با تلاش اندک به دست می آیند ، اما وقتی راه های دیگری را که مشاغل طی سال های گذشته برای جلب مشتری استفاده کرده اند در نظر می گیرید ، وبلاگ نویسی یک تکه کیک است. (من صحبت سرگرم کننده است.)

چه آسان تر: وبلاگ نویسی یا راه رفتن از خانه به خانه؟ آیا ترجیح می دهید روزانه یک پست منتشر کنید یا 100 تماس سرد در روز برقرار کنید؟

اشتراک گذاری این پست در
اطلاعیه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی سایه بون، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

فیروزه کوبی

فیروزه کوبی یا فیروزه نشانی، هنری است که در طی آن فیروزه های ضایعاتی ناشی از تراش فیروزه به نحو جالب و…

اشتراک گذاری این پست در

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *