شیک های پروتئینی: آیا به آنها نیاز دارید؟

آیا شیک های پروتئینی برای شما مناسب هستند؟ چه چیزی در آنها وجود دارد و اگر می خواهید یکی را انتخاب کنید باید به دنبال چه باشید؟تقریباً همه می توانند پروتئین کافی را از غذاها دریافت کنند. بزرگسالان سالم باید حدود 45 تا 56 گرم پروتئین در روز دریافت کنند.

اگر به طور منظم ورزش می کنید، ممکن است به کالری و پروتئین بیشتری نیاز داشته باشید – از هر منبعی.

خوزه آنتونیو، مدیر اجرایی و یکی از بنیان‌گذاران انجمن بین‌المللی تغذیه ورزشی (ISSN) می‌گوید شیک‌های پروتئینی عمدتاً توسط ورزشکارانی استفاده می‌شود که بلافاصله پس از تمرین خود به تغذیه نیاز دارند.

شیک های پروتئینی می توانند از نظر محتوای پروتئین متفاوت باشند، اما همگی حاوی مقداری کربوهیدرات و شاید کمی چربی هستند. آنها طعم های مختلفی را به صورت پودر یا در بسته بندی های آماده نوشیدن مانند قوطی یا بسته های فویل ارائه می کنند.

انتخاب شیک پروتئینی

برچسب را بخوانید.

شیک های پروتئینی از نظر محتوای پروتئین متفاوت هستند. آنتونیو می گوید: «اگر بدنساز هستید، به سراغ نوشیدنی هایی خواهید رفت که کمی پروتئین بیشتری دارند.

آنتونیو می گوید، اگر شما یک ورزشکار استقامتی هستید، مانند یک ماراتن، ممکن است از نوشیدنی هایی با کربوهیدرات بیشتر استفاده کنید. اما مهمترین چیز این است که بعد از تمرین چیزی بنوشید .

اگر هدف شما از دست دادن چربی بدن است، از شیک پروتئینی استفاده کنید که دارای پروتئین بالا، کربوهیدرات کمتر و فقط کمی چربی است. شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای ریکاوری بعد از تمرین است.

انواع مختلف پروتئین در شیک های پروتئینی چیست؟

شیک های پروتئینی از انواع مختلفی از پروتئین در مقادیر مختلف استفاده می کنند. آنها ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  • شیر
  • کشک
  •  کازئین
  • تخم مرغ
  • سویا
  • برنج

منبع پروتئین و نحوه تصفیه آن در طول تولید ممکن است بر میزان استفاده بدن شما از آن تأثیر بگذارد.

اگرچه بهتر است پروتئین را از طریق رژیم غذایی دریافت کنید، اما مکمل آن با ترکیبی از آب پنیر و کازئین انتخاب خوبی است، به شرطی که لبنیات را به خوبی تحمل کنید، زیرا هر دو از شیر می آیند.

پروتئین سویا گزینه دیگری است. این یک پروتئین گیاهی است. آنتونیو می‌گوید این به اندازه بسیاری از منابع حیوانی پروتئین مؤثر است. سویا همچنین سرشار از مواد مغذی است.

اشتراک گذاری این پست در
اطلاعیه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی سایه بون، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

فیروزه کوبی

فیروزه کوبی یا فیروزه نشانی، هنری است که در طی آن فیروزه های ضایعاتی ناشی از تراش فیروزه به نحو جالب و…

اشتراک گذاری این پست در

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *