شینیون مناسب فرم صورت کشیده یا بیضی

شینیون صورت کشیده یا بیضی به چه شکل است ؟

در شینیون صورت کشیده یا بیضی برای آرایش موهای افراد باید به فرم صورت آن ها دقت کرد و شینیون مناسب فرم صورت کشیده برای آن ها انتخاب گردد. این گونه از افراد که دارای فرم صورت بیضی شکل هسند  فرم یکنواخت و متناسبی دارند و معمولا تمامی شینیون ها مناسبشان میباشد.

نکته ای که حائز اهمیت است هارمونی شینیون با دیگر اجزا بدن مهم است. مثل گردن فرد ،برای مثال :

اگر شما فردی با صورت بیضی باشید اما گردنی بلند داشته باشید پیشنهاد میشود که شینیون  انتخابی شما پایین سر قرار داشته باشد. اما اگر شما فردی با گردن کوتاه باشید هرچه شینیون شما بالاتر از سطح گردنتان قرار بگیرد هارمونی بهتری ایجاد میکند. همچنین میتوانید از جلوی سرتان قسمت پیشانی یا حتی کنار گوش مقداری مو به صورت ریزشی رها کنید.

نوع شینیون جلوی موی سر در این افراد می تواند تاثیر بسیاری در چهره آن ها داشته باشد و فرم صورت آن ها را زیباتر نماید.

یکی از  شینیون های مناسب برای افراد با چهره بیضی شکل، شینیون شل می باشد.

که در این شینیون معمولا جلوی موی سر به شکل باز و رها و یا با فر موها همراه است.

که در این حالت موها بر روی شانه ها می ریزند و جذابیت فرم چهره این افراد را دو چندان می نمایند.

 

شینیون مناسب صورت بیضی

برای شینیون مناسب صورت‌های بیضی که معمولا کشیده‌اند نیز باید به پیشانی توجه کرد.  با این روش صورت پرتر مشخص می‌شود. مدل شینیون باز، ریزشی  از دیگر مدل‌های مناسب برای افرادی هستند که صورت بیضی دارند.

انواع مدل شینیون برای صورت لاغر

شینیون ها دارای مدل های متنوع و زیادی هستند. شما می توانید با توجه به فرم صورت خود مدل شینیون مو جدید و مناسبی برای آرایش موهای خود انتخاب کنید. اگر صورت شما لاغر و باریک است بهتر است همه موهایتان را بالای سر خود جمع نکنید زیرا کشیدگی صورت شما بیشتر به نظر می رسد. بهتر است موهای قسمت جلو سر خود را به صورت چتری روی صورتتان بریزید تا کشیدگی صورت شما کمتر مشخص شود.

مدل شینیون فر برای خانم ها با صورت لاغر و باریک می تواند ایده آل و مناسب تر باشد زیرا این مدل موها صورت شما را پرتر نشان می دهند.

سایه بونی عزیزم اگر دوست داری با ما در ارتباط باشی یا با شینیون کاران تعامل داشته باشی. ما میتونیم بهت کمک  کنیم که بهترین انتخاب رو برای خودت داشته باشی.

برای دیدن نمونه کار های بیشتر به  این بخش مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این پست در
اطلاعیه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی سایه بون، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.


مقالات مرتبط

فیروزه کوبی

فیروزه کوبی یا فیروزه نشانی، هنری است که در طی آن فیروزه های ضایعاتی ناشی از تراش فیروزه به نحو جالب و…

اشتراک گذاری این پست در

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *