شینیون دم اسبی فر

شینیون دم اسبی فر یکی از شینیون های زیبا و جذابی است که همواره طرفداران زیادی دارد.

دم اسبی یکی از استایل های زیبا و جوان پسند برای مجالس مهمانی ها ، تولد ها و یا حتی عروسی می باشد. دم اسبی را میتوان هم ساده و صاف با اتو دیزاین کرد و هم میتوان فر کرد که نمونه شینیون دم اسبی فر این روزها رواج بیشتری دارد.

شینیون دم اسبی فر نمونه های مختلفی دارد که یکی از آن مدل ها به مدل فر رترو یا هالیوودی معروف است.

همراه عزیز سایه بون ، آخرین مدل های شینیون جذاب و ترند امسال رو ازدست نده برای دیدن نمونه های بیشتر دم اسبی و شینیون های جذاب ، ما را در این صفحه دنبال کنید.

شینیون دم اسبی فر با موی هایلایت

دم اسبی فر با موی هایلایت زیبایی و جذابیت دو چندانی دارد.

در این نمونه شینیون شما میتوانید فر های درشت تر و پرکار تری داشته باشید حتی از تکنیک خطی  کردن و یا ورقه ای کردن مو استفاده کنید. با انجام این موارد سرانجام شینیونی زیبا و دلفریبی خواهید داشت.

در ادامه نمونه ای از  دم اسبی فر با موی هایلایت  را میبینید.

 

دم اسبی را در کدام نقطه از سر ببندیم؟

دم اسبی را در کدام نقطه سر ببندیم , بستگی به چند موارد دارد :

  • قد افراد : اگر فردی دوست دارد که قدی بلند تر و کشیده تر داشته باشد. میتواند دم اسبی خود را در بالا ترین نقطه سر ببندد. اما اگر فردی قدی بلند دارد و نمیخواهد بیشتر از این قد بلند تر باشد می تواند دم اسبی خود را وسط سر یا پایین سر خود ببندد.
  • طول گردن : افرادی که دارای گردن بلندی هستند. برای هارمونی بهتر و جذابیت بیشتر میتوانند دم اسبی خود را پایین سر ببندند تا از بلندی گردن کم شود. اما افرادی که گردن کوتاه تری دارند مناسب تر است که دم اسبی را در بالای سر ببندند تا در ظاهر، گردنی بلند تر داشته باشند.
  • نوع یقه لباس : لباس یکی از مهم ترین مواردی است که افراد باید برای انتخاب مدل مو های خود به آن توجه کنند. لباسی که یقه بسته ای دارد مناسب تر است که دم اسبی در بالای سر باشد تا  زیبایی یقه لباس نمایان شود. اما اگر یقه لباس باز باشد میتوانید دم اسبی را در پایین سر ببندید.

برای دیدن نمونه کار های بیشتر به  این بخش مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این پست در
اطلاعیه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی سایه بون، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.


مقالات مرتبط

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *