بهترین راهنمای مطلع شدن از ارزش واقعی آپارتمان نوساز

در سال‌های گذشته تاکنون همواره آپارتمان‌های نوساز در صدر تقاضای خرید بوده‌اند و تاکنون در بازار مسکن واحدهای نوساز سهمی حدود 40 تا 55 درصد را به خود اختصاص داده‌اند. این درخواست برای واحدهای نوساز چه در فاز رکود و چه در فاز رونق کاملاً با یکدیگر برابر بوده و شاهد افزایش و یا کاهش آن نبوده‌ایم. به همین دلیل است که بسیاری از سازندگان و مالکین واحدهای مسکونی از شرایط سو استفاده کرده‌اند و قیمت‌های پیشنهادی را خودشان تعیین می‌کنند!

باآنکه قیمت‌هایی بالاتر برای واحدهای نوساز به دلیل سن کم بنا دور انتظار نیست و امری طبیعی بشمار می‌آید، اما روند پیش رو در بازار مسکن به‌گونه‌ای بوده که برخی از سازنده‌ها برای افزایش قیمت به‌صورت تصاعدی در ماه‌های اخیر اقدام کرده‌اند؛ به شکلی که هیچ‌یک از آن‌ها حاضر نیستند تا ملک نوساز خود را باقیمتی که ماه پیش به فروش گذاشته‌اند اکنون بفروشند! این نوع از مالکان می‌خواهند از فضای خروج از رکود استفاده کرده و قیمت‌ها را برای هر معامله جدیدی افزایش دهند، به‌طوری‌که این چرخه ادامه‌دار باشد و آن‌ها بتوانند در ساخت‌وسازهای بعدی خود سود بیشتری بگیرند! برای آن دسته از متقاضیانی که قصد خرید ملک در منطقه‌ای رادارند توصیه می‌کنیم تا از کم و کیف قیمت آخرین معاملات منطقه مدنظرشان مطلع شوند؛ در چنین شرایطی بهترین راهنمای مطلع شدن از ارزش واقعی آپارتمان نوساز مراجعه کردن به آخرین بهای معاملات صورت گرفته در گروه آپارتمان‌های نوساز و در منطقه است.

اشتراک گذاری این پست در
اطلاعیه: اطلاعات موجود در مجله اینترنتی سایه بون، از منابع معتبر خارجی تهیه و ترجمه شده است اما جایگزین هیچ‌یک از نسخه‌هایی که پزشکان می‌نویسند، نیست. اگر فکر می‌کنید مشکل پزشکی دارید، لطفاً برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

فیروزه کوبی

فیروزه کوبی یا فیروزه نشانی، هنری است که در طی آن فیروزه های ضایعاتی ناشی از تراش فیروزه به نحو جالب و…

اشتراک گذاری این پست در

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *